MIND FACTORY by ECCO

Tønder Gymnasium er med i det lokale samarbejde om innovationshuset MIND FACTORY by ECCO.  Huset er en gave til uddannelser og erhvervsliv fra ECCO Sko A/S og ligger ved Campus Tønder. Huset drives i dag af Tønder Kommune og kommunens ungdomsuddannelser i fællesskab.

MIND FACTORY by ECCO er ramme for undervisningstilbud og aktiviteter for uddannelser i Tønder Kommune. I MIND FACTORY deltager Tønder Gymnasiums elever i aktiviteter med fokus på iværksætteri, innovation, design og science. I 2022 har vi sammen særligt fokus på verdensmål og innovation i et samarbejde om Global Goals Programme, som alle elever fra 2.g deltager i. Global Goals Programme er et entreprenørskabsprogram med verdensmålene i fokus, som udbydes af Fonden for Entreprenørskab i samarbejde med Røde Kors.

Læs mere om MIND FATORY by ECCO her